Reklamacje i zwroty | SERWIS LONTEX

§13. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Klient – w zależności od statusu oraz przysługujących mu uprawnień (odpowiedzialność kontraktowa/gwarancja producenta), o których mowa w §12 powyżej – może złożyć reklamację.
  2. W celu złożenia reklamacji Sprzedawcy, należy wysłać ją listownie pod adres: LONTEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach (ul. Ligocka 55, 43-502 Czechowice-Dziedzice) bądź wypełnić elektroniczny formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem: https://www.serwis.lontex.pl/pages/polityka-prywatnosci
  3. Zgłaszana reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe reklamującego umożliwiające przekazanie odpowiedzi na zgłoszenie, a także szczegółowy opis występującej niezgodności towaru z Umową.
  4. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera wszystkich elementów niezbędnych do jej rozpatrzenia, LONTEX GROUP wezwie reklamującego do uzupełnienia jej braków formalnych.
  5. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji zawierającej wszystkie elementy wskazane w ust. 4 i zostaną przekazane reklamującemu w takiej samej formie, w jakiej zgłosił on reklamację.
  6. Odpowiedź na reklamację będzie zawierała rozstrzygnięcie reklamacji, uzasadnienie rozstrzygnięcia, a także ewentualne zamierzone/podjęte działania naprawcze.

§14. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży Tachografu do momentu instalacji Tachografu w pojeździe. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od  Umowy sprzedaży Tachografu Klient zobowiązany jest poinformować LONTEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach (ul. Ligocka 55, 43-502 Czechowice-Dziedzice, telefon: +48 695 285 456, adres e-mail: eshop@lontex.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży Tachografu (na przykład poprzez pismo wysłane listownie lub pocztą elektroniczną). Klient może w tym celu skorzystać ze wzoru formularza zwrotu dostępnego pod linkiem: https://www.serwis.lontex.pl/pages/polityka-prywatnosci , jednak nie jest to obowiązkowe.
  1.  W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Tachografu przez Klienta, zobowiązany będzie on do:
  1. pokrycia kosztów poniesionych przez Sprzedawcę w związku z wysyłką towaru z magazynu Sprzedawcy do wybranego Serwisu,
  2. zapłaty na rzecz Sprzedawcy opłaty manipulacyjnej w wysokości 10% ceny sprzedaży brutto zwracanego Tachografu.

Postanowienia niniejszego punktu nie wyłączają ani nie ograniczają możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.